
Дебют седана Lifan 520 (Ліфан 520) на батьківщині відбувся в квітні 2005 року. У широких колах автомобіль також відомий як Lifan Breez. Як водиться у китайців, Lifan 520 - це «збірна солянка». В основі машини лежить злегка змінена платформа седана Citroen ZX Fukang, який випускається на спільному підприємстві Citroen-Dongfeng.
Завдяки порівняно великій колісній базі вийшов повноцінний седан класу B - це якраз той тип автомобіля, який зараз найбільш затребуваний як в Китаї, так і в країнах СНД.
Виробничу лінію Lifan допомагала налагоджувати фірма Hainan Mazda, а проектування власне автомобіля не обійшлося без серйозної допомоги з боку дочірніх відділень найбільшого в Китаї автомобілебудівного концерну FAW.
Найцікавіше в Ліфан 520 - мотор. Седан оснащений двигуном BMW Tritec (збирається в Бразилії на спільному підприємстві Tritec Motors Ltd і яким оснащуються Mini One, Chrysler PT Cruiser).
Якщо говорити про зовнішній вигляд, то в Ліфан 520 все в міру гармонійно: спереду великі фари і "чергова" "посмішка" решітки радіатора, непогано виглядають інтегровані в дзеркала прозорі повторювачі поворотів.
Ззаду звертають на себе увагу величезні блок-фари з двома кругляччям всередині. І, звичайно, велика емблема над хромованим елементом кришки багажника - тут аж три букви "L".
Всередині автомобіль Lifan 520 теж типовий азіат. Все досить просто, без вишукувань, але і без вад. Оздоблювальні матеріали за китайськими мірками - на рівні. В інтер'єрі немає зайвого зовнішнього лиску, так властивого китайцям - ніякого псевдохрома і пластмасового дерева. Та й якість збірки салону - на гідному рівні.
За оснащенням Ліфан 520 знаходиться на типовому середньому рівні. Таких благ цивілізації, як клімат-контроль, датчики дощу і світла тут не передбачені. Зате є двухдиновая магнітола з CD-чейнджером, здатна відтворювати файли формату mp3; кондиціонер, без якого в китайську спеку вижити складно; гідропідсилювач керма, протитуманні фари...
Основними перевагами автомобілів Lifan є сучасний дизайн, багатство комплектації довговічна підвіска і економічний двигун, а успіх автомобіля на внутрішньому ринку виробника, тільки підтверджує правильність вибору.