Chery Tiggo 7 PRO (Чері Тігго 7 ПРО) - передньопривідний кросовер класу «К1». Друге покоління моделі. У статусі шоу-кара кросовер дебютувала на автосалоні в Гуанчжоу 22 листопада 2019 року.
У випадку з кросовером Tiggo 7 PRO говорити про спадкоємність поколінь не доводиться: з точки зору зовнішнього дизайну перед нами виразно зовсім інший автомобіль. Модель отримала виразну фальшрадиаторную грати великого розміру, відносно тонку головну оптику з трьома джерелами світла, а також ДГЗ, вписані в імітацію зон забору повітря, що знаходяться в передньому бампері. Відмінною частиною «профілю» автомобіля є виразна подвійна штампування на панелі задніх дверей, а також пофарбована в чорний задня стійка кузова, що надає образу автомобіля трохи більше легкості. «Корми» виділяється ліхтарями, які об'єднані підсвічується смугою.
За всіма габаритних параметрів цей Tiggo 7 обігнав свого попередника. Колісна база збільшилася на 20 мм (2670 мм), в довжину автомобіль додав 68 мм (4500 мм), а в висоту - цілих 76 мм (1746 мм). Якщо раніше обсяг багажника дорівнював 414 л, то зараз це 475 л. Зі складеним заднім диваном еволюція в кількості простору дивує ще більше: 1400 л проти 1100 у попереднього покоління. Як і раніше, максимальний розмір колісних дисків - 19 дюймів.
Головною особливістю інтер'єру є масивний центральний тунель, на якому розташовані органи управління кліматичною установкою (з двома поворотними шайбами і окремим сенсорним дисплеєм), а також селектор трансмісії без фіксованих положень (в разі АКПП). По центру передньої панелі височіти сенсорний дисплей (10.25 дюйма) мультимедійної системи, ще один (12.3 дюйма в топ-комплектації), пасивний, встановлений в ролі приладової панелі. Горизонтальні спиці керма є місцем розташування великої кількості кнопок, а сам кермо має трохи скошений знизу обід.
Модель можна укомплектувати одним з двох бензинових турбомоторов. Це або 1.5-літровий TCI, що видає 156 сил і 230 Нм моменту, або ж 1.6-літровий TGDI (перший мотор, права на конструкцію якого повністю належать китайської компанії) на 197 сил і 290 Нм моменту. Для слабший двигун доступи або 6-ступінчаста МКПП, або ж варіатор, для 1.6-літрового - лише «робот» з двома зчепленнями на 7 щаблів. Задня підвіска - багатоважільна, але привід - виключно передній.
Укомплектувати автомобіль можна камерами кругового огляду, адаптивним круїз-контролем, системами утримання в смузі і розпізнавання знаків, а також системою стеження за сліпими зонами і помічників при виїзді заднім ходом. Запропоновано також і повністю автоматичний паркувальник. З опцій комфорту доступні шкіряний салон, панорамний дах, двозонний клімат-контроль, електричні регулювання передніх крісел, а також система очищення повітря всередині салону.
Версії з більш потужним мотором відрізняються також оформленням фальшрадиаторной грати.