JAC J2 (Джак J2) - передньопривідний хетчбек класу «А». Дебют рестайлінгової версії моделі відбувся в жовтні 2012 року на автосалоні в бразильському Сан-Пауло.
Оновлення JAC J2 було плановим і спрямованим на те, щоб зробити зовнішність автомобіля більш привабливим. І якщо бічні панелі дизайнери чіпати не стали, то корму трохи підкоригували, а лицьову частину і зовсім змінили повністю. І це дійсно зробило хетчбек більш миловидним, ще ближче за стилем до аналогічних японських автомобілів. Причому, це ж стосується і інтер'єру. Принципово він залишився таким же, однак нововведення його помітні в деталях і в матеріалах обробки. Вони, якщо вірити виробникові, стали більш якісними. У всякому разі, китайці позбавили салон від сірого пластика, який надто вже явно видавав дешевизну матеріалу.
В основі J2 лежить платформа зі стійками McPherson в передній підвісці і торсіонної балкою ззаду. Мінімальний дорожній просвіт автомобіля становить 120 мм, що замало для поганих доріг, зате хетчбек може похвалитися непоганий маневреністю, оскільки радіус його розвороту складає всього 5 метрів. Багато в чому це стало можливим завдяки компактним розмірам - 3535 мм в довжину, 1640 мм в ширину і при 2390 мм відстані між осями.
Залежно від комплектації, Джак J2 може бути оснащений подушками безпеки, системою ABS, центральним замком, електросклопідйомниками, передніми і задніми протитуманними фарами, кондиціонером, аудіосистемою з 4 динаміками і СD / MP3-плеєром з USB-входом, і багатьом іншим.
У рух JAC J2 призводить рядна бензинова «четвірка» робочим об'ємом 1,3 літра. Видає такий двигун 108 л. с. потужності при 6000 об / хв і 138 Нм крутного моменту при 4500 об / хв, працюючи в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. До 100 км / год J2 розганяється за 9,8 секунди, а максимальна його швидкість дорівнює 187 км / год.