
JAC S5 (Джак S5) - передньопривідний позашляховик класу «К1». Дебют рестайлінгової версії моделі відбувся на автосалоні в Гуанчжоу в листопаді 2013 року.
У процесі рестайлінгу дизайнери компанії JAC трохи видозмінили решітку радіатора, передній бампер і протитуманні фари свого кросовера, залишивши корму колишньою. Але цікаво інше. Рестайлинговая версія S5 з'явилася на світ лише через вісім місяців з моменту дебюту оригінальної модифікації. Вся справа в тому, що лицьова частина автомобіля сильно не сподобалася потенційним покупцям, викликавши масу критики, через що керівництво JAC прийняло рішення терміново внести зміни. Нехай навіть мінімальні, що не зачепили інтер'єр.
З точки зору ходової частини ніяких змін рестайлінг Джак S5 теж не приніс. А що до безпеки, то, в залежності від комплектації, кросовер може бути оснащений не тільки звичними навіть для бюджетних автомобілів системами ABS і EBD, а також фронтальними подушками безпеки, а й такими технологіями, як трекшн-контроль, система динамічної стабілізації, помічник при старті на підйомі і так далі. Привабливо виглядають і цифри, які свідчать про жорсткість кузова і його здатності поглинати енергію удару.
S5 пропонується тільки в передньопривідному виконанні. У передній його підвісці використані стійки McPherson, а ззаду встановлена «многоричажка». Гальма на всіх колесах дискові, мінімальний дорожній просвіт - 210 мм. У базовій версії кросоверу покладені 16-дю.ймовие колісні диски, в більш дорогих комплектаціях - 17-дюймові.
У моторній гамі JAC S5 після рестайлінгу з'явився новий бензиновий агрегат - 1,5-літровий турбований, що видає 160 л. с. потужності (251 Нм крутного моменту) і працює в парі з 6-ступінчастою механічною або автоматичною коробкою передач. Мотор цей прийшов на заміну 1,8-літровому. При цьому два 2-літрових двигуна своє місце зберігали - атмосферне зі 136 «конячками» і 180 Нм крутного моменту сполучається з 5-ступінчастою механічною КПП, а турбований, що видає 176 л. с. і 235 Нм, працює в парі з 6-ступінчастим "автоматом".