
JAC J5 (Джак J5) - передньопривідний седан класу «C». Світова прем'єра моделі відбулася на Пекінському автосалоні в 2008 році. Серійна версія у продажу з 2009 року.
Розробкою J5, разом з фахівцями компанії JAC, займалося славнозвісне італійське дизайн-ательє Pininfarina. Завдяки такій співпраці автомобіль вийшов цілком привабливим і гармонійним, з явним домінуванням азіатських ноток в оформленні. Крім іншого він відрізняється ще і місткістю (обсяг багажного відсіку дорівнює 430 літрам), і безпекою, за що за результатами краш-тестів C-NCAP отримав максимальні п'ять зірок.
У передній підвісці Джак J5 використані стійки McPherson, тоді як ззаду встановлена двохважіль конструкція. На всіх чотирьох колесах інженери китайської компанії застосували дискові гальмівні механізми, а мінімальний дорожній просвіт налаштували на рівні 170 мм, що дуже і дуже непогано для їзди по поганих дорогах. Довжина седану дорівнює 4 590 мм.рт.ст., ширина його становить 1765 мм, а висота - 1465 мм. І все це при 1325-1355 кг маси в спорядженому стані.
У базову комплектацію J5 включена система ABS, дві фронтальні подушки безпеки, задній парктронік, електропідсилювач керма, кондиціонер, аудіосистема з 6 динаміками, радіо і USB-портом. У більш дорогих версіях є клімат-контроль, CD-плеєр і багато іншого обладнання. Незалежно від комплектації, седан оснащується 16-дюймовими колісними дисками з шинами 205/55.
У рух JAC J5 може призводити один з двох 4-циліндрових бензинових двигунів. Перший, 1,5-літровий, видає 112 л. с. потужності і 146 Нм крутного моменту, працюючи в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Другий же мотор, 1,8-літровий з 142 "конячками" і 165 Нм, агрегируется з 4-діапазонною автоматичною коробкою передач. Є різниця і в споживанні палива. 1,5-літровий двигун з «механікою» при постійній швидкості 90 км / год потребує 6,6 літрах бензину, а 1,8-літровий з «автоматом» - в 7,6 літрах. Максимальна швидкість автомобіля складає 175 км / год.